Göteborg

Igår så vaknade jag kl 06.05 ungefär och var nästan pigg. Varför kan man inte vakna ungefär då när det är skola?
Som tur var somnade jag om och steg upp vid 11 istället. Började packa lite inför idag. Sen kom mamma och jag for och handla.
Kom på att man äter en massa när man ska ut och resa. Man känner sig lite onyttig.. Iaf om man ska sitta på ett tåg i 20 h. Haha
Man sitter och äter massa godis och annat snacks och lite mat förståts :)
Sen kom jag hem och packade upp och började packa ner kläder. Var kanske inte så effektiv som jag borde ha varit men fick något gjort iaf :)
Sen gjorde jag någon choklad och nöt snacks och kom på att om en kvart skulle jag vara på hemmakväll.
Går till bussen och tar den in till standen.
När jag kommer fram är det bara Maxim, Jonna och Theres som är där. Marin hade glömt att säga till David och Ante och hade nog själv glömt bort det hela. Som tur var hade Max pengar på mobilen, gemfört med vissa andra, så han fixade det hela.
Vi gick till Jonna och sen kom de en efter en in droppande och vi började se på The Bourne Interactive tror jag den heter, men några var inte så konstentrerade så det blev inte så mycket att se på själva filmen. Spec när vi itne hade någon text. . . Det hela slutade med att Martin låg på David som låg brevid mig och Max och ovanpå Martin låg Ante. Jag kände mig nästan mosad. Haha det var obehalgit men ganksa roligt ändå :) Sen gick vi till Statiol och de  köpte lite chips och så. Max köpte något jag inte för säga men han matade mig med det haha. Gott :)P
Så såg vi en ny film som jag inte kommer ihåg vad den heter, men den såg vi faktiskt utan att vi pratade allt för mycket. Det var mysigt :)

Sen skulle Ante gå för han började jobba halv nio. Så då gick Max och David också så jag hängde på. Tänkte då för man  ju sällskap en liten bit iaf :)
När man går vid tolv slaget på en måndag kväll förväntar man sig inte att det ska vara så mycekt folk på stan men utanför Smedjan stod en massa människor. Jag ser att Kajsa står där så går fram och frågar vad som händer.
Då är det BOKREA! Så självklart ska vi gå in där bara för att vi är galna i böcker..
Jag var jätte trött och tyckte det var kul till enbörjan, men tillslut ville jag bara sätta mig ner och sitta där. Så jag gick ut och satte mig på en stol och kollade på lite bilder men kunde inte riktigt fokusera blicken. Så går in igen och tillslut vill de andra också gå.
Så vi går och efter en liten stund svänger David och Ante av och jag och Max går och pratar lite jobb och kläder. Sen svänger han även av och jag blir helt ensam.
Kom på att jag hade inga pengar på mobilen om något skulle hända. Grattis.. Nog för det inte händer så mycket på en måndag men kan alltid kännas tryggt att ringa någon, men ne.
Men allt gick bra och jag kom hem och la mig tryggt i min säng.

Idag så har jag packat latat mig och packat :)
För idag far jag och Josefine till Göteborg! :D:D
Äntligen bär det av!
Men ska gå och packa färdigt

So long! Ha det fint


Kommentera här: