En mil och Bob Marley


Jahap nämen. Kankse ska sluta försöka känna så mycket nu ett tag.
Inte försöka hitta någon pojk utan låta pojken hitta mig.
Blir bara ledsen och besviken när jag försöker..
Ja så nu ska det bli nya tag!
Om jag lyckas förstås..

Gick en mil idag på tal om ingeting. Var tyungen, men skolan och så. Gick med Moa.
Vi går ganska långsamt, kändes som nästan hela gymnasiebyn gick förbi oss. Men går man långsamt så gör man. Kul hade vi iaf för det mesta, förutom plågorna i våra ömma kroppar :P Hehe
Sen gick jag ut i solskent och pluggade matte och sedan gick jag in och försökte plugga där inne också men satt mest och gjorde ingeting.
Sen pratade jag med Jonna och får veta att vi har engelska imorgon och inte på torsdag som jag tänkte. Ja då var det bara att börja med den 20.00 på kvällen. Men har inte orkat skriva så mycket. Det är så svårt att förkorta någons liv så där. Skriver om Bob Marley, vi ska göra om Jamaica och jag ska prata om honom.
Aja hoppas några har np så kan man sitta då och göra lite. :)

Nämen man kanske ska ta och hoppa i säng så man får några timmars sömn.
Sov gott god natt!

Kommentarer:

1 Sara:

okej nej jag bara undrade, ska också börja där till sommaren :)

Kommentera här: