Kiruna

Ja då var vi i Kiruna. Idag är bröllopet och det blir dans musik och annat roligt.
Jag ska visa upp en improviserad dans till låten May it be med Enya. Det ska bli spännande:)
Nu är vi hos Jonnas syster och hennes härliga familj. De har två jätte söta bebisar, har insett att jag dock är lite små"rädd" för dem, eller jag vill som inte plocka upp dem och så. Hur kommer det gå för mig när jag får barn? Haha Är väl rädd för att tappa dem kanske.
Snart ska vi fara till lokalen och repa lite, sen bli det ombyte om sminkning och sånt innan allt börjar.
Åh det ska bli så kul! :D
Fast lite nervöst.
Börjat tänka en del på mitt eget bröllop, hur jag vill ha det och så. Jag tror det kommer bli så fint så jag skulle vilja göra det nu bara för att se hur det skulle bli, men det får vänta några år. Är ganska skeptiskt över att gifta sig ganska fort, så det kommer säkert dröja, men man vet ju aldrig:)

Nä nu ska jag se om det är något jag ska göra.
Ha det bra allihopa, gör något kul!
Ciao

Kommentera här: