Tada

Bröllopet var så fint! Åh Karins tal var så rörande att det var inte ett öga tortt. Och efter den sjöng Amadeus Angels, åh så vackert! Min dans kändes som det inte gick så bra men alla tyckte det var jätte fint och att det såg så mjukt och vackert ut så jag antar att det var bättre än det kändes. Karin var nöjd och glad och det var det viktigaste.
Efter paket öppning blev det dans och annat! Väldigt roligt måste jag säga, kommer lägga upp lite bilder senare när jag har fått kamera kabeln.
Måste och säga ett stort till Anna och hennes familj, Jonnas syster som vi fick bo hos. De var så härliga och snälla! Skulle gärna fara tillbaka och hälsa på:)



Idag var det sista repet innan dansensdag som är på onsdag, då vi ska dansa i svarta lådan:O kl 12.00 och 13.30.
Har blivit så irriterad de senaste danslektionerna, vet inte riktgit vad det är. Sömnbrist? Hunger? Andras omogenhet? Allmänt bitter? Ja jag vet inte men det är lite jobbigt att känna så, för man blir bara mer less när kroppen också är trött.
Aja det gick helt okej bra iaf! Så nu är det bara att peppa inför onsdag:)

Imorgon är det engelska nationella:S Inget jag ser fram emot men det kommer nog gå bra.
Annars så har jag kollat på tatueringar. Funderar på tatuera fem svalor som flyger upp för mitt ben som representera min familj men vet inte riktigt än. Det är så svårt att veta vad som blir bra och vad som känns riktigt rätt. Måste nästan be någon rita upp på benet mitt så får vi se.

Jo sen ska jag väl in glömma att säga att jag kanske ska fara och se BOUNCE CAUTION! igen:D Kommer bli galet kul om vi far! :D Super pepp och resan med Bounce biljett, tågbiljett och sånt här pendeltåg biljett kostar ca 549-600 kr tsm! :D Åh underbart, så imorgon kankse jag och Sofia beställer biljetterna. Pepp pepp pepp
Vill du hänga på så slå en pling eller nå:)

Nä nu ska jag nog slå på en filmrulle eller nå innan jag läser engelskan en sista gång innan sömnen får infinna sig:)

Ha det gött alliopa!
Ciao

Kommentera här: