onsdagkväll

Moa och Sabina gav sig av för en stund sedan. Vi har tagit det lugnt hemma hos mig med kladdkakesmet och Morden i Midsomer. Inte för att vi fattade så mycket då vi pratade störren av delen. Mysigt och trevligt var det! En kul grej med det vi såg var att Orlando Bloom var med. Det måste ha varit bland de första han har gjort, helt liten och söt. Inte barn dock, mer ungdom, ung vuxen eller vad man nu kallar det.
I morgon blir det jobb, börjar 07.45. Ofh, men jag ska inte klaga! Jag trivs med mitt jobb så. Ska snart försöka gå och lägga mig men känner inte riktigt för det som vanligt, vill göra massa andra saker. Men måste vara lite pigg till i morgon så man tar sig upp i tid osv.
Igår var jag med Kanelen. Det var härligt och skönt, det var ett tag sedan vi sågs såhär och jag måste väl erkänna att jag har saknat det en del. Fast det förstås vem hade inte saknat det;)
Har insett att jag ofta börjar avsluta inlägg med "Nä men..." Ska försöka sluta med det haha inte för att någon säkert tänker på det mer än jag men ändå. En till grej är att alltid när jag skriver mina inlägg far all text ihop även fast jag gör mellan rum. Fattar inte varför...
Ha en kul kväll allihopa!
God natt sov gott
Why are you still stuck on my mind?

Kommentera här: