Fredag

Spenderade går dagen framför Linas tv och såg på Sagan om ringen! Vi såg alla tre filmerna med förläningarna:) Så det blev några timmar framför tvn. Vi började vid halv elva på morgonen och slutade vid elva på kvällen. Vi hade några korta pauser annars körde vi på! Blev lite less ibland annars så var det roligt och vi skrattade ganska mycket ibland. Kanske inte så mycket åt filmerna förutom ibland, utan mer åt oss själva. Speciellt jag som var ganska över trött.
Efter det for jag faktiskt ut en stund och träffade massa trevlig människor bland annan Honken! (som bor på Malta nu) Så jag hade jätte trevligt. Sen stannade jag kvar så jag skulle kunna skjutsa hem Sofia så det blev en lång kväll för mig och rösten blev inte så bra. Är ganska hes.
Vi hade mys med ost kex och vindruvor!
Sen även go middag, men vi hade ätit så mycket under dagen att vi inte orkade äta så mycket middag. Vilket var synd då det var jätte gott!
Ciao

Kommentera här: