Lördag

Spenderade dagen med handlade och lite fix. Köpte en mors dag bukett. Tycker det är så roligt att gå och köpa blombuketter, blommor är så himla vackra och härliga!:) Synd bara att de är lite dyrt.
De fyra nejlikorna är vi familjemedlemar och mamma är rosen:) Tycker det är kul att ha en liten tankte bakom de man gör. Hon fick även två Anton Berg chokladkakor. Hon var nöjd och glad hon tycker också blommor. Kanske därifrån mitt lilla intresse har kommit från:)
Lagade lite mat och tog ett glas rött tillsammans med mor och bara myste. Firade mors dag lite igår isället för idag.
Fixade mig och for sedan till Sabina och chilla lite innan vi for till en husfest på örnäset. Haha det var lite små galet men samtidigt lugnt. De var rökmaskin och dj bås och bjöd dricka. Haha ja det var roligt!:)
Törley
Efter det blev det utgång på Allstar det var trevligt mycket folk och för första gången typ någonsin var jag hungrig när jag är full och bestämde mig för att gå och äta och ville subway med de har tydligen STÄNGT på nätterna nu. WHY?!
Så det blev max. Blev eskorterad av tre killar, två killar från festen innan och en bekant. Men väl på max så ser jag Peter min underbara vän och går och pratar med han och det slutar med att han är snäll och bjuder mig på Faijta sallad. Helt okej god:) Sen gick jag hem till P och sov. Mysigt!

Kommentera här: