Hej!

Igår var det som sagt utgång. For först och mötte upp Anna och Petter när de kom med tåget, chillade lite med dem. Så kul att få träffa Annas love och henne. Var typ ett år sen vi sågs sist! Crazy hur tiden går! Sen åkte jag till Hinda och så satt vi och pratade om allt möjligt och åt chips. Sen gick hon, jag och David ut på Oscars. Det var jättekul, förutom att jag blev "förföljd" utav två olika män.
Vi kommer dit dansar och har roligt, sen ser jag denne man som försöker närma sig men vi flyttar på oss och jag ser han inte mer. Sen så sitter jag med Hinda och några hon har träffat när han dyker upp igen och stirrar på mig. Jag säger till David som dykt upp att denne man är obehaglig och då han kommer fram till mig går David imellan och säger åt honom. då börjar han putta på David så jag säger åt vakten, som jag trodde tog ut killen. Men nä för sen kommer han igen! Så jag går upp och går iväg och han följer efter mig!! Som tur är skyddade våra nya bekantskaper mig så han äntligen slutade!
 
Sen på dansgolvet står jag först och dansar själv och ser en man närmar sig så jag går därifrån.Då följer han mig och jag hittar två av mina ny funna vänner och dansar med dem. Han försöker närma sig mig men min nya vän blockerar hans väg och så står vi och dansar men han försöker ändå! Till slut får den andra säga till honom och de står och diskuterar ändå några minuter och han visar min ring på fingret och allt. Åh. Så himla jobbigt. Sen så var det också det vanliga som de flesta tjejer är med om att folk kommer och tar på en, slår en på höfterna och grejer. Usch. Tydligen är detta ganska vanligt för Oscars så kommer nog inte gå dit igen! Blä.
Men Anna spelade bra musik så då jag kunde förtränga alla jobbiga män så gick det var kul! Så himla tacksam för dessa människor som vi precis träffat som skyddade mig och fick mig att känna mig trygg i det otrygga :)
 
Sov hos Hinda så efter jag kommit hem har vi sett How to train a dragon 2 och lite Rome. Asså drakfilmerna. SÅ SÖTA! Vill ha en egen drake, gärna en som Toothless. hihi
 
Här är två bilder på mig och Hinda!
 
©LinaStröm

Kommentera här: