Hej

Precis som många andra dagar så hade jag tänkt göra mer än vad jag gjort idag. Men ha iaf lyckats med att plantera om en blomma, fota massa blad och annat och skjuta pilbåge! Se serier och se klart en film och en kort dokumentär med Asap Rocky och skrivit lite texter. Hade också tänkt tvätta, kolla lite jobb och redigera bilder och kolla fotoskola. Men får försöka ta det imorgon, har även tänkt att ha en lite photoshot här hemma. Har en sminknings idé jag vill testa innan jag går utomhus med det sminket om jag säger så! Hehe
Så förhoppningsvis är humöret på topp imorgon så jag gör detta! Bara kämpa!
Känns inte ok att jag blir jättesugen på en redbull när jag tänker på allt jag ska göra. Slurpa lite redball och ge mig vingar.. mm...
Hoppas eran helg har varit fin!
Två bilder från en slow motion film älskling tog på mig.

Kommentera här: