Hej!

Hur är läget? Med mig är det ganska bra. Här packat hela dagen idag. Vi har ändå kommit ganska långt! På torsdag måste allt vara klart och det tror jag vi kommer lyckas med. Har inte så mycket val;) 
Igår efter jobbet gick jag och Rebecka ut och åt på Biteline. Så god pizza!!! Degen är jättegod. Mums! Sen tog vi glassbuffé. Man får ta så mkt mjukglass, strössel och sås som man vill. Gott!! Sen åkte vi till Rebeckas kompis och förfestade lite. Kändes att man var med lite yngre då de ville köra drickspel. Haha. Men det var kul :) gick ut en svääng på Oscars vilken kanske intr var så spännande eller värt. Men nu har jag gett Sundsvalls uteliv en sista sväng om. :)
Och nu är det dags att sova, då jag ska packa lite mer och jobba imorgon och fixa massa andra grejer. Peppa!! 
Sov gott så god natt!
Huset vid vägen hade fest och fint ljus i träden. Blev inte så bra bilder. Men det var lite mysigt :)

Kommentera här: