hello

Ligger i soffan och njuter av vetskapen att jag förhoppningsvis är ledig imorgon :) mina två senaste lediga dagar har jag blivit inringd. Vilket bara är bra, men det känns skönt att få en ledig dag! Men Under dessa dagar så har jag inte gjort så mycket. Hann med en sleep over hos Hinda i måndags, tråkigt bara att det blev att jobba fram till 20 så hann inge umgås så mkt som vi skulle velat. Men så kan det bli ibland! Längtar till på måndag då vi ska ses! Ska även träffa Siri med syster och hennes familj. Peppad!!

Jag och Hinda gjorde pizza som vanligt mums!
Idag slutade jag tidigt och för hem till en tom lägenhet Myste ner mig i soffan med serier och nyponsoppa, somnade  en stund, åt lite nacho chips med salsa och mös. Sen kom älskling hem och jag gjorde zucchini grej (skulle bli biffar med höll inte riktigt ihop) blev ganska gott iaf! Kul att testa något nytt :)

Mumin <3
Nu ska jag nog mysa ner mig i sängen.
Sov så gott God natt!

Kommentera här: