What up!?

Nu har det börja snöa även här. Suck. Hoppas det inte .kommer mycket. Är som inne i vårmode nu. Iaf så denna vecka blev det 4 pass yoga skulle ha blivit fem men igår när jag var på väg blev jag inringd till jobb vilket var kul! Full fart hela dan:) Idag tänkte jag köra resten av dagen i full söndags mode och inte gör nått! Kanske målar lite vi får se :) håller på med min egna version av hästen jag gjort förut:) 

Ja som jag sa till Jonna för någon dag sedan det händer inte så mkt spännande just nu. Eller iofs kommer Nates kompis förbi idag och sen imorgon kommer bror Mattias hit! Woho ska bli så kul:) Måste bara komma på något kul mat att laga som är vegansk. Har varit ganska fantasilös på sistone så får se vad jag kan komma på. Tänkte först göra lasagne men det har jag gjort varje gång han vart här hehe
©LinaStröm
En ego pic jag tog igår, tycker örat ser lite spetsig ut.Känner mig som.en halv alv hihhihhiihii 

Kommentera här: