Fredag

Denna fredag är inte lika kul på så sätt som förra fredagen var. Jag önskar verkligen att jag hade en dator. För vi tog så många fina bilder, på allt vi åt och så. Förutom pizzan men den har ni ju sett några gånger ;)

Hinda förlovade sig när hon var i Rom. Så fint och romantiskt! Så kände att detta behövde firas! Så köpte hennes favoritblomma och tog med lite mousserande rose och mötte upp henne efter jobbet. 

Vi for hem till henne gjorde pizza och drack rosen med färska jordgubbar i och åt och hade de så trevligt. 
Sov över där. Sen dan efter gjorde vi pannkakor/plättar. Hinda stekte upp en bunt sen dekorerade vi dem fin och tog massa bilder haha. Från olika vinklar och ställen. Vi kom fram till att skulle vi bo tillsammans skulle vi nog ofta få äta kall mat för att vi ska ta massa fina bilder först haha. Hinda använder dem dock också till hennes blogg. Hind-toufga.blogspot.se :)
Det var mycket gott!

Sen gjorde vi lite snacks och drack vin på hennes härliga balkong och små solade lite. Tillslut bestämde vi oss för att gå ut och äta på favvo thai restaurangen, så gott som vanligt! Sen för att jag skulle jobba nästa dag begav jag mig hemåt. Riktig mysig helg! Hihi. Här får ni ett gäng bilder fotade från kameran plus några andra. Förhoppningsvis får ni se lite av bilderna ordentligt senare någon gång i livet när jag får tillgång till en dator :)

Trevlig helg!
©LinaStröm

Kommentera här: