Hej

Idag är en sån här dag när allt känns jobbigt och omotiverande. Vill egentligen bara krypa ner, se serier och äta onyttigt och inte göra något. Men har tenta på fredag så måste plugga. Puggade knappt något i helgen eller jag fre-mån för föräldrarna har varit här och sen for vi upp till Luleå för dop kom hem igår vid ett på natten. Instuderingsfrågorna vi ska kunna känns så mäktiga och svåra att få in allt. Enligt min mensapp ska min pms börja idag så den kanske har gjort det för känner mig lite nere och små ångest full. Allting jag skriver till folk känns konstigt och fel och känns som jag bara är fel. Men vet att jag inte är det utan bara överanalyser och gör allt istället för att plugga och känner mig dålig för att jag inte pluggar. Suck. Bara att kämpa!
Hoppas ni har mer motivernade dag! :D

Kommentera här: