Tjabba tjena hallå

Ska ha min första tenta idag aaaaaaaaa
Känner mig inte riktigt redo för den men det kommer gå bra! Det är det jag intalar mig själv i alla fall. Känner att jag har haft helt fel studieteknik denna kurs men nu har jag ju lärt mig det och kan ta med mig detta till framtida kurser. Men hoppas verkligen att jag klarar denna tenta ändå! Vilket jag kommer göra! :D (positiva tankar positiva tankar!)
Så denna vecka har jag bara pluggat i princip.
Lördagen var jättekul och trevlig, vi åt lite på Allstar och halvtittade på Rugbyn, fanns inga ritkiga bra platser för där matchen visades för det var ju såklart hockey samtidigt.. Men Nya Zeeland vann iaf :D Efter en jämnmatch:)
Sen åkte vi till Anna och förfestade lite och Adde i hennes klass kom också förbi, trevlig kille. Vi hade det riktigt trevlig, sen for vi in till Allstar och dansade lite och hade kul! Jag och Anna for sedan hem vid halv två.
 
Sen kommer det mindre roliga, kanske sovit en två timmar, vet inte, vaknar upp och mår illa och behöver göra nr 2. Inget ovanligt i sig kanske, men jag känner inte att jag är bakis i resten av kroppen som jag brukar känna. Var klar i huvudet osv. Lägger mig igen, halvsomnar och sedan upp och om och om igen. Vill inte ens berätta om vissa saker som hände. Och detta var inte att jag var bakis (tro mig jag vet skillnaden;)) hela söndagen låg jag i soffan och hade ont och orolig i magen och illamående och helt slut för att jag gick inte i mig något förrän vid 15-16 då jag kunde börja dricka vatten och äta lite soppa. Sen resten av veckan har min mage inte varit sig själv. Visst min mage brukar kunna vara orolig men inte såhär. Så kommer hålla mig borta från vin och annan alkohol ett bra tag framöver och låta magen och tarmen vila. Trodde först det var matförgiftning men då varken Jonna eller Anna blev dålig så tror jag inte att det kan ha varit det speciellt då jag och Anna åt samma sak. Åh så skumt. Ja det var det. Nu ska jag åka och handla lite energidryck frukt och nötter till tentan :)
Ha en fin dag!

Kommentera här: