Hej!

Long time no see. Väldigt lång time över en månad! Shit, är nog rekord! Men känner att jag vill dela med mig av denna! http://www.boredpanda.com/women-problems-comics-cassandra-calin/
Kände igen mig i så många av dem haha!
Annars så är det tenta imorgon! Blir spännande att se hur det går inte pluggat så mycket som var tänkt. Blev inget pluggande i Luleå där jag var över jul och hade det jättemysigt med familjen. Sen firade jag nyår här hemma med min älskade man och Jonna som lagade jättegod tre rätters middag!! Mums! :D
Nu ska jag återgå till mig chillande, kanske ta en choklad bit eller en klunk läsk. Jag som skulle sluta med sånt... Ja alltså läsk, inte choklad. ;D
Och juste var barnvakt ikväll åt My medan föräldrna var och tränade så mysigt! Vi hängde även igår fast med föräldrarna och sedan åkte jag och bror och klättrade! Det var kul och jobbigt. IKSU stängde tydligen 19 men vi var där till 20 haha securtias kom och hjäpte oss ut ;) Nä men det gick bra och så kan de gå när man inte har koll på tiden :)
Imorgon blir det nog yoga med Sofia. Känns bra att komma igång igen! I söndags var vi på total traning, så jobbigt! Blodsmak i halsen på uppvärmningen! Bra kondis där!
Ha en fin kväll!
GO natt!
Här är en bild från nyår innan vi åkte till Jonna :)
 Copyright: Lina Ström

Kommentera här: